POVRAT I ZAMJENA PROIZVODA
Ako iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni kupljenim proizvodom, povrat je moguć (u originalnom pakiranju) u roku od 14 dana od dana primitka robe, a Žuti klik obvezuje se zamijeniti proizvod ili vratiti novac. Prilikom dostave proizvoda uz račun ćete dobiti i obrazac za povrat. Obrazac za povrat propisno popunite i zalijepite na pošiljku.
Povrat najavite pozivom Službi za korisnike na broj: 072 07 07 07 (ponedjeljak – petak od 7 do 19 h, subotom od 7 do 15 h), a pošiljku će na vašoj adresi preuzeti dostavna služba Paket 24. Također, pošiljku za povrat (mase do 20 kg) možete predati u poštanskom uredu.
Kompletan iznos troška povrata snosi Hrvatska pošta d.d.
- za dostavu prehrambenih proizvoda, kada je originalna ambalaža otvorena ili oštećena
- za dostavu higijenskih proizvoda i proizvoda za osobnu njegu
- za već korištene, oprane ili na bilo koji način oštećene proizvode
- za tehničke proizvode (npr. prilikom kupnje softvera, audiomedija i videomedija itd.), ako je kupac pojedine komponente otvarao ili sastavljao
- za lako pokvarljivu robu ili robu kojoj brzo ističe rok upotrebe
- za robu koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
- za isporuku alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
- za isporuku novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
ZAMJENA PROIZVODA:
Ako želite zamijeniti kupljeni proizvod, druga dostava ide na teret Hrvatske pošte. U slučaju otkazivanja narudžbe, a prije preuzimanja robe, niste dužni platiti poštarinu.
Detaljne upute za povrat nalaze se na obrascu za povrat robe koji dobivate zajedno s računom, a Obrazac za povrat u PDF formatu možete preuzeti i ovdje
OŠTEĆENJE PROIZVODA:
Dostavljeni proizvod obvezno pregledajte prilikom preuzimanja te provjerite postoje li eventualno vidljiva vanjska oštećenja na pošiljci ili na samim proizvodima koji se nalaze u pošiljci. U slučaju postojanja takvih oštećenja ili nedostataka molimo vas da pošiljku ne preuzimate te da nas nazovete na telefonski broj 072 07 07 07 (ponedjeljak - petak od 7 do 19 h, subotom od 7 do 15 h) kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Navedeno se odnosi i na slučaj kada isporučeni proizvod ne odgovara naručenom, odnosno kupljenom proizvodu.
VAŽNO: krajnji rok za prijavu oštećene pošiljke je najkasnije dva dana od dana preuzimanja iste.